جلوگیری از ویروسی شدن و خرابی کامپیوتر بدون آنتی ویروس Reviewed by Momizat on . اگر از دست آنتی ویروس ها خسته شده اید و از کم شدن سرعت کامپیوتر تان گله مندید که از بکار گیری زیاد منابع توسط این برنامه ها ناشی می شود و یا طول عمر متوسط ویندو اگر از دست آنتی ویروس ها خسته شده اید و از کم شدن سرعت کامپیوتر تان گله مندید که از بکار گیری زیاد منابع توسط این برنامه ها ناشی می شود و یا طول عمر متوسط ویندو Rating: 0
شما اینجایید: خانه » عمومی » جلوگیری از ویروسی شدن و خرابی کامپیوتر بدون آنتی ویروس

جلوگیری از ویروسی شدن و خرابی کامپیوتر بدون آنتی ویروس

جلوگیری از ویروسی شدن و خرابی کامپیوتر بدون آنتی ویروس

اگر از دست آنتی ویروس ها خسته شده اید و از کم شدن سرعت کامپیوتر تان گله مندید که از بکار گیری زیاد منابع توسط این برنامه ها ناشی می شود و یا طول عمر متوسط ویندوز نصب شده بر روی کامپیوتر تان کم است ، بهترین راه برای شما نرم افزار Deep freeze یک نرم افزار کم حجم است که قابل استفاده در کامپیوترهای خانگی ، مراکز آموزشی و کارگاه های دانشگاه هاست.

این نرم افزار همان طور که از اسمش پیداست میتواند رایانه را در حالت منجمد یا همون فریز نگاه دارد به نحوی که هرگونه تغییر اعمال شده روی سیستم شما با اولین Reset یا Restart ، کلیه تغییرات رایانه از بین رفته و رایانه به حالت قبلی خود باز می گردد و باعث افزایش طول عمر سیستم عامل ویندوز میشود.

ویروس ها همان طور که می دانید با دستکاری کردن داده ها و اطلاعات کامپیوتر تان و ویندوزتان باعث خرابی شده که با این نرم افزار تمامی تغییرات بعد از Restart کردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گردد که معنی این حرف هم یعنی تمام تغییراتی که ویروس ها ایجاد کرده اند به حالت قبل بر خواهد گشت.

این نرم افزار در نسخه های استاندارد ، حرفه ای و سازمانی تولید شده که پیشناده ما به شما استفاده از نسخه استاندارد می باشد که خیلی کاربر پسند و با تمام ویژگی های کاربردی به کار شما خواهد خورد.

برای فریز یا منجمد کردن کامپیوتر از شما سوال می شود که کدام درایو ها را می خواهید منجمد کنید که فقط درایوی که ویندوز در آن نصب است (معمولاً درایو سی C) کفاف کار را خواهد کرد البته اگر درایور های دیگر هارد دیسک شما مهم است می توانید این کار را انجام دهید.

توجه : اگر می خواهید برنامه یا بازی ای را روی سیستم نصب کنید یا می خواهید اطلاعاتی را روی درایوی که Freeze فریز شده است قرار دهید باید آن را غیر فعال کرد در غیر این صورت بعد از خاموش روشن کردن کامپیوتر همه تغییرات پاک می شود. برای مثال اگر فایلی را ایجاد کردید یا تغییری در فایلی یا تنظیمات نرم افزار با ویندوز داده اید همه به حالت قبل باز خواهد گشت.

بهتر است سیستم را هر طور مایل هستید تنظیم و برنامه ها و بازی ها و …. را نصب و آماده کنید و بعد اقدام به فریز درایو ها بکنید. البته بعد از فریز کردن این امکان هست که با غیر فعال کردن این نرم افزار ، شما تغییراتی ایجاد یا نرم افزار خاصی را بر روی سیستم نصب کنید و دوباره فریز را وصل کنید.

سعی شود برنامه ها و بازی های خود را در درایوی نصب کنید که منجمد نشده باشد در غیر این صورت هر تغییری از قبیل Save game ذخیره بازی ها و …. بعد از Restart کردن پاک می شود.

اگر فقط درایو ویندوز را منجمد کرده اید ، فایل های خود و دیگر اسناد خود را بر روی میزکار ویندوز (همون دسکتاپ) یا مای داکیومنت MyDoqument نریزید و اگر بازی هم از سر اجبار در مای داکیومنت MyDoqument ریخته می شود می توانید محتویات پوشه ذخیره بازی را در درایو فریز نشده دیگری کپی کنید و در صورت روشن کردن مجدد رایانه ، فایل های را در پوشه خود بارگزاری کنید تا ذخیره بازی های شما باقی بماند.

چند نکته برای نصب و حذف نرم افزار دیپ فریز(Deep Freez)

 بعد از نصب این نرم افزار پس از اجرا شدن اولین بار نرم افرار ، از شما رمز می خواهد که پیشنهاد می کنم همون لحظه حتماً بگذارید.

برای حذف این نرم افزار نیز باید ابتدا این نرم افزار را غیر فعال کرده و از همون فایل نصبی که اقدام به نصب آن کردید کمک بگیرید که با اجرای دوبراه فایل نصب از گزینه حذف در آن نمایش داده خواهد و غیر از این هم راه دیگری ندارد .(البته روش های هک یا خراب کرانه ای هم هست)

در مطالب بعدی سعی می شود نحوه نصب و تنظیمات این برنامه به طور کامل بحث شود.

دانلود نرم افزار دیپ فریزر ( Deep Freez ) با حجم ۷٫۱۸ MB

درباره ی نویسنده

کارمند واحد فنی و سخت افزار شرکت توسعه نرم افزار روناس شرکت توسعه نرم افزار روناس ارائه دهنده خدمات تخصصی طراحی وب سایت و نرم افزار

تعداد نوشته ها : 77

نظر بدهید

+ 5 = 8

از فروشگاه امداد فروش دیدن فرمایید
رفتن به بالا