تحویل فوری و تحویل ۲۴ ساعته محصولات و کالای کامپیوتر Reviewed by Momizat on . تحویل 24 ساعته در فروشگاه هر کالایی تعداد موجودی ای دارد، شما برای سفارش کالاهای نو فروشگاه می توانید بیشتر از تعداد موجودی حاضر در فروشگاه ، سفارش را ثبت کنید. تحویل 24 ساعته در فروشگاه هر کالایی تعداد موجودی ای دارد، شما برای سفارش کالاهای نو فروشگاه می توانید بیشتر از تعداد موجودی حاضر در فروشگاه ، سفارش را ثبت کنید. Rating:
شما اینجایید: خانه » عمومی » تحویل فوری و تحویل ۲۴ ساعته محصولات و کالای کامپیوتر

تحویل فوری و تحویل ۲۴ ساعته محصولات و کالای کامپیوتر

تحویل فوری و تحویل ۲۴ ساعته محصولات و کالای کامپیوتر

تحویل 24 ساعنهتحویل ۲۴ ساعته

در فروشگاه هر کالایی تعداد موجودی ای دارد، شما برای سفارش کالاهای نو فروشگاه می توانید بیشتر از تعداد موجودی حاضر در فروشگاه ، سفارش را ثبت کنید.که در صورت ثبت بیشتر از تعداد موجودی ، زمان تحویل کالا ۲۴ ساعته خواهد بود. لازم به ذکر میباشد که سفارشات شما باید حداکثر تا ساعت ۵ بعد از ظهر ثبت و همچنین پرداخت آن کامل شده باشد تا به صورت ۲۴ ساعته تحویل گردد.سفارشات بعد از این ساعت به روز بعد موکول و ترتیب اثر داده خواهد شد.

تحویل فوریتحویل فوری

در فروشگاه هر کالایی تعداد موجودی ای دارد، شما برای سفارش کالاهای نو فروشگاه می توانید بیشتر از تعداد موجودی حاضر در فروشگاه ، سفارش را ثبت کنید. در صورتی که تعداد کالای درخواستی شما با تعداد موجودی برابر یا کمتر باشدسفارش به صورت تحویل فوری ترتیب اثر داده خواهد شد. لازم به ذکر میباشد که برای سفارشات فوری در اولین فرصت کاری با خریدار جهت تحویل فوری،هماهنگی به عمل می آید.

درباره ی نویسنده

کارمند واحد فنی و سخت افزار شرکت توسعه نرم افزار روناس شرکت توسعه نرم افزار روناس ارائه دهنده خدمات تخصصی طراحی وب سایت و نرم افزار

تعداد نوشته ها : 77

نظر بدهید

+ 4 = 5

از فروشگاه امداد فروش دیدن فرمایید
رفتن به بالا