یک اشتباه رایج در خنک نگه داشتن سیستم Reviewed by Momizat on . شاید شما نیز افرادی را مشاهده کرده اید که برای خنک نگه داشتن سیستم درب کیس را باز می کنند. آیا این بهترین روش خنک نگه داشتن کامپیوتر است؟ بعضی از کاربران به اشت شاید شما نیز افرادی را مشاهده کرده اید که برای خنک نگه داشتن سیستم درب کیس را باز می کنند. آیا این بهترین روش خنک نگه داشتن کامپیوتر است؟ بعضی از کاربران به اشت Rating: 0
شما اینجایید: خانه » عمومی » یک اشتباه رایج در خنک نگه داشتن سیستم

یک اشتباه رایج در خنک نگه داشتن سیستم

یک اشتباه رایج در خنک نگه داشتن سیستم

شاید شما نیز افرادی را مشاهده کرده اید که برای خنک نگه داشتن سیستم درب کیس را باز می کنند. آیا این بهترین روش خنک نگه داشتن کامپیوتر است؟

بعضی از کاربران به اشتباه فکر میکنند که اگر یک طرف کیس را باز بگذارند این عمل موجب خنک شدن اجزای داخلی کامپیوتر میشود. این تصور نادرست است!
زیرا هنگامی که یک طرف کیس باز باشد هوایی که در اثر کار کردن فن تولید میشود مسیر مشخصی برای حرکت کردن نخواهد داشت و نمیتواند به درستی در میان اجزایی که اطرافش هستند بچرخد.

600px-Computer_case_coolingair_flow
این عمل موجب میشود که سیستم نسبت به قبل گرمتر شود. ولی اگر فن سیستم خراب است و شما چاره ای جز برداشتن در کیس ندارید دقت کنید که یک پنکه یا کولر مستقیمأ پشت کیس را خنک نگه دارد. همانطور که میدانید گرمای زیاد باعث به وجود آمدن خطا و یا خراب شدن وسایل داخل کیس میشود. علاوه بر این کیسی که درش بسته باشد گرد و غبار کمتری در آن جمع میشود.

نحوه گردش هوا در کیث باید مطابق تصویر زیر باشد

Thermaltake-Versa-G2

درباره ی نویسنده

کارمند واحد فنی و سخت افزار شرکت توسعه نرم افزار روناس شرکت توسعه نرم افزار روناس ارائه دهنده خدمات تخصصی طراحی وب سایت و نرم افزار

تعداد نوشته ها : 77

نظر بدهید

4 - 4 =

از فروشگاه امداد فروش دیدن فرمایید
رفتن به بالا