System Restore بازگشت سیستم به وضعیت قبل Reviewed by Momizat on . هر زمان در اثر نصب برنامه و یا تغیرراتی در ویندوز با مشکل روبرو شدید Syestem Restore این امکان را به شما می دهید که رایانه خود را به حالت قبلی برگردانید . این ق هر زمان در اثر نصب برنامه و یا تغیرراتی در ویندوز با مشکل روبرو شدید Syestem Restore این امکان را به شما می دهید که رایانه خود را به حالت قبلی برگردانید . این ق Rating: 0
شما اینجایید: خانه » عمومی » System Restore بازگشت سیستم به وضعیت قبل

System Restore بازگشت سیستم به وضعیت قبل

System Restore بازگشت سیستم به وضعیت قبل

هر زمان در اثر نصب برنامه و یا تغیرراتی در ویندوز با مشکل روبرو شدید Syestem Restore این امکان را به شما می دهید که رایانه خود را به حالت قبلی برگردانید .

این قابلیت ویندوز به این صورت کار می کند که از همه بخشها و درایوها طی هر ۲۴ ساعت نقاط بازگشت ایجاد می کند ، حتی اگر هیچ تغییری در کامپیوتر خود نداده باشید مثلا اگر کامپیوترتان را خاموش کنید و آن را به مدت سه روز روشن نکنید برنامه نقطه بازگشتی ایجاد میکند که شما دفعه بعد دوباره کامپیوتر را روشن می کنید .

به علاوه هر زمان از یک CD یا رسانه دیگر نصب کینید این ابزار یک نقطه بازگشت ایجاد می کند

این که چه اندازه می توانید به نقاط بازگشت ، بازگردید به سه عامل بستگی دارد : چقدر از کامپیوتر خود استفاده می کنید ، درایو سخت شما چقدر حجیم است و کامپیوتر شما چه مقدار فضا به ذخیره کردن اطلاعات سیستم بازیابی اختصاص می دهد .

برای انجام این کار به آدرس ذیل بروید :

Start >> All Programs >> Accessories >> System Tools >> System Restore

گزینه Restore My Computer to an earlier time را انتخاب کرده و Next را بزنید ، یک تاریخ را انتخاب کنید این تاریخ کامپیوتر شما را به آن دوره زمانی قبل باز می گرداند  و Next را بزنید سیستم شما ریستارت می شود به به وضعیت قبلی بر میگردد . به استثنای فولدر My Documents یعنی به این فولدر دست نمی زند و آن را به قبل باز نمی گرداند .

در ویندوز ۷ مسیر زیر می باشد.

Control Panel\All Control Panel Items\Recovery

باید به این نکته اشاره کرد که سیستم بازیابی ویندوز یک سیستم پشتیبان واقعی نیست . درست است که این ابزار می تونید کپی هایی از فهرست ریجستری را پشتیبانی کند ، اما به این معنی نیست که می توانید برای پشتیبانی چیزهایی دیگر روی آن حساب کنید .

در ضمن اگر سیستم را بازیابی کردید امکان دارد که نرم افزاری کار نکند و دوباره باید اقدام به نصب آن کنید .

درباره ی نویسنده

کارمند واحد فنی و سخت افزار شرکت توسعه نرم افزار روناس شرکت توسعه نرم افزار روناس ارائه دهنده خدمات تخصصی طراحی وب سایت و نرم افزار

تعداد نوشته ها : 77

نظر بدهید

4 - 1 =

از فروشگاه امداد فروش دیدن فرمایید
رفتن به بالا